הממשלה הפלסטינית הישראלית: אושר 1000 יח"ד לפלסטינים בשטחי C

    אריאל שרפר No Comments on הממשלה הפלסטינית הישראלית: אושר 1000 יח"ד לפלסטינים בשטחי C

    הממשלה אישרה לרשות הפלסטינית לבנות בשטחי C אלף יחידות דיור, מדובר בהיקף חסר תקדים שאישרו אי פעם ממשלות ישראל לרשות הפלסטינית | ח"כ זוהר: "חברי הממשלה ממשיכים לשלם כדי לשרוד ומעניקים מתנה של 1000 דירות לפלסטינים"

    צילום: פלאש 90
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה החליטה היום לאשר בניית 1000 יחידות דיור בשטח C  לרשות הפלסטינית, זאת לאחר שיחה של שר הביטחון גנץ עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, מדובר בהיקף בנייה כמעט חסר תקדים לערבים בשטחי C. שר הביטחון שיחתום על האישור צפוי לחתום בשבוע הבא גם על בניית 2000 יחידות דיור ליהודים.

    ח"כ מיקי זוהר מהליכוד תקף את החלטת הממשלה לאשר לראשונה לרשות הפלסטינית לבנות אלף יחידות לפלסטינים "אחרי שהממשלה הזו מכרה את המדינה למנסור עבאס והעניקו 53 מיליארד שקל לתנועה האיסלאמית – הם ממשיכים לשלם כדי לשרוד ומעניקים מתנה של 1000 דירות לפלסטינים. מיום ליום מסתבר שזו ממשלה ממש רעה לישראל וממש טובה לפלסטינים".

    ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר בתגובה: "מתוך 2,000 יחידות שהגשנו, בבנימין אושרו 14 בלבד. מנגד אושרו כ-1,000 יחידות פלסטיניות. יד אחת של מדינת ישראל מאפשרת השתלטות ערבית אדירה ובלתי חוקית על יהודה ושומרון, והיד השנייה אישרה היום אלף מבנים כאלה". – לדבריו "זהו צעד מסוכן שמעודד את ההשתלטות הערבית וחונק את היישובים שלנו".



    0 תגובות